Att välja lycka är enkelt när man vet om att man alltid väljer.
-
Nyfikenhet är något som måste till i mötet med andra…
Att gå i skolan kan göra ont för vissa. Jag brukar säga som så att : det är i skolan det gör mest ont att ha ADHD, även som förälder. Det handlar om att man från skolans håll ser o-tillgångarna oftare än tillgångarna. Här handlar det även om vems ögon som ser, för vissa lärare…
-

Till min studiekamrat som är guld värd
En personlig berättelse om skam, studier och hur några stödjande ord kan förändra riktning och ge mod att fortsätta.
