Dag: 6 november 2009
-
Jag tar ställning genom att handla på Tempo i F-landa.
I dag har jag bytt affär för att handla. Jag har alltid haft ett engagemang i ungdomsarbete. Jag anser att det är viktigt att göra något. I våran by här hemma så har Affärs- innehavaren på tempo är visat mig, treat en sida av att vi delar lite samma uppfattning. Jag tänker stödja honom på mitt…
-
Morgon kaffets vägar
är inte lika smakrika idag. Ändå känner jag nog mig lite piggare än i går. Vaknade som jag brukar alltså tidigt. Har planer om att leta fram mitt stafli inom snar framtid. Men med stafli fram plockning krävs det även en massa andra bort och omflyttningar. Staflit vill jag ha i stora rummet där är…
